• Geir Skaget - Styreleder

Styreleder

Geir Skaget

I tillegg til å være styreleder jobber Geir som rådgiver på Vestby VGS. Geir har vært trener for gutter 05 og er aktiv deltaker blant de yngste lagene i klubben. Geir er vel det vi kan kalle av den sporty typen og trives best på sin Harley Davidson med vind i håret.

Geir har det meste av kontakten med Vestby Kommune, og sørger for at våre sponsorer er fornøyde. Geir er en praktisk anlagt mann og sørger for at hans støtteapparat arbeider for at «flest mulig – lengst mulig»

E-post: geirskaget@gmail.com

• Aina Netzebandt - Styremedlem

Styremedlem

Aina Netzebandt

Aina har to barn som spiller i håndball i klubben. Hun er ikke redd for å ta i et tak, og bidrar mye i sin rolle som styremedlem og leder for arrangementsutvalget. Aina kan kontaktes om arrangement, lagdugnader, organisering, innkjøp og kiosk.

E-post: ainaslothe@hotmail.com

Tel:

• Aase Marie Hersleth Holsen - Varamedlem

Varamedlem

Aase Marie Hersleth Holsen

Aase er en aktiv dame, som gjerne stiller opp. -hun deltar aktivt også i idrett og arrangement utenfor håndballen. Nå sitter hun i styret til Son HK fordi hun ønsker å engasjere seg i barna sine aktiviteter i nærmiljøet.

Aase er ansvarlig for oppdatering og vedlikehold av vårt medlemsregister, samt innsamling og organisering av samtykker for publisering av bilder. Har du spørsmål vedr. Min idrett eller klubbadmin så er det bare å kontakte Aase. Hun har også ansvaret for utsending av faktura og oppfølging av disse

E-post: aase_holsen@hotmail.com

• André Haug - Varamedlem

Varamedlem

André Haug

André er ansvarlig for opplæring og implementering av elektroniske kamprapporter og kampsekretæriat.

E-post:haug.andre@hotmail.com